Aby edytować te informacje przejdź do podstawowej edycji.

Testosteron
o współczesnych mężczyznach
„Demontaż mitu macho”(„Gazeta Wyborcza”) Błyskotliwa komedia o współczesnych mężczyznach. Ślub jednego z nich, a właściwie sakramentalne „nie” usłyszane od wybranki, jest pretekstem do męskich analiz własnej natury. Pełna obscenicznych żartów satyra o biologicznym miejscu napędzanych hormonami samców na drabinie ewolucyjnej ludzkości. A może próba odnalezienia odpowiedzi na pytanie, jak być wrażliwym i czułym mężczyzną w dzisiejszym świecie? I nie dać się wykorzystać kobietom? „Saramonowicz w przewrotny sposób odpowiada swoim utworem na falę kobiecej literatury spod znaku „Dziennika Bridget Jones” (…). Mężczyźni rozpatrują ten problem od innej strony, mianowicie takie zjawiska jak niewierność czy stałość tłumaczą sobie przykładami z przyrody.” (R. Pawłowski „Pokolenie porno i inne niesmaczne utwory teatralne”)
Kultowa komedia Andrzeja Saramonowicza w reżyserii Piotra Urbaniaka o współczesnych mężczyznach!
Kiedy Alicja, słynna piosenkarka, porzuca Kornela Olendzkiego przed ołtarzem, a w kościele dochodzi do rozróby, mężczyźnie nie pozostaje nic innego, jak wylać swoje żale przed najlepszymi kumplami. Weselne przyjęcie zamienia się w ironiczno-melancholijne spotkanie siedmiu facetów, którzy snując refleksje i próbując rozgryźć filozofię życia, starają się sformułować ogólne prawdy na temat własnej natury.
Opis spektaklu: Po zerwanym ślubie na przyjęciu weselnym zostaje siedmiu mężczyzn: pan młody, jego ojciec, brat, kelner, przyjaciel, muzyk oraz potencjalny sprawca całego zamieszania przed ołtarzem. Ich ironiczne dialogi są próbą zdefiniowania na nowo roli mężczyzn i ich zależności od kobiet. To przewrotna odpowiedź na literaturę z gatunku Dziennika Bridget Jones. Tym razem na pierwszy plan wysuwa się męski punkt widzenia, wcale nie tak oczywisty, jak mogłoby się wydawać…
Sukces Testosteronu
W pierwszym sezonie Testosteron zobaczyło niemal trzydzieści tysięcy widzów podczas ponad stu przedstawień! Sztuka została wyróżniona na Festiwalu Talia w Tarnowie w 2003 roku i do dziś jest grana na wielu scenach w Polsce i za granicą. „Saramonowicz w przewrotny sposób odpowiada swoim utworem na falę kobiecej literatury spod znaku „Dziennika Bridget Jones” (…) Mężczyźni rozpatrują ten problem od innej strony, mianowicie takie zjawiska jak niewierność czy stałość tłumaczą sobie przykładami z przyrody.” (R. Pawłowski „Pokolenie porno i inne niesmaczne utwory teatralne”)
UWAGA: przedstawienie tylko dla widzów dorosłych! W spektaklu wykorzystywane są światła stroboskopowe.
Czas trwania spektaklu: 135 minut (1 przerwa)
Premiera: 19 marca 2005