Wybierz:

Sponsoring

 

Dlaczego warto zainwestować w kulturę i sztukę?

Silna konkurencja, deficyt innowacyjności oraz wzrastające oczekiwania społeczeństwa względem działań odpowiedzialnych społecznie, kierują działania biznesu w stronę rozwiązań niestandardowych, wyróżniających się kreatywnością lub prekursorstwem. Niestandardowe podejście do reklamy jest rynkowym wyróżnikiem, daje Firmie siłę przebicia, kreuje i utrwala wizerunek przyjaciela kultury, a zatem firmy przyjaznej społeczeństwu, bliskiej pozytywnym standardom życia, do których przecież wszyscy mniej lub bardziej świadomie dążymy. Współdziałanie ze strefą kultury wpływa nie tylko na wizerunek zewnętrzny firmy, ale też na PR wewnętrzny organizacji. Dobra praktyka na zewnątrz podnosi system motywacyjny wewnątrz organizacji poprzez:

  • podniesienie świadomości pracowników, że są częścią organizacji, która dba o dobro społeczne, którym są kultura i sztuka;
  • zadowolenie i zaangażowanie w pracę, co w efekcie wiąże się z wysokim poziomem lojalności.

Warto wybrać Teatr Bagatela, ponieważ:

  • to najbardziej gorący punkt na kulturalnej mapie Krakowa;
  • a zarazem ulubiony Teatr mieszkańców Krakowa (zgodnie z badaniem przeprowadzonym w bieżącym roku przez „Gazetę Krakowską”);
  • w ostatnim roku nasz Teatr odwiedziło 90 000 widzów;
  • Teatru Bagatela nie sposób nie zauważyć, gdyż znajduje się w samym sercu Krakowa, na skrzyżowaniu ulic będących punktem przecięcia głównych komunikacyjnych traktów miasta, którymi codziennie przemieszcza się 150 000 osób; Logo Państwa firmy będzie zatem widoczne w najlepszym miejscu w mieście;
  • widzowie Teatru Bagatela to wykształceni, świadomi swoich potrzeb, zaradni i przedsiębiorczy mieszkańcy przede wszystkim województw małopolskiego, śląskiego i podkarpackiego;
  • repertuar Teatru dzieli się na spektakle klasyczne, współczesne, rozrywkowe oraz muzyczne. Każdy z tych gatunków jest realizowany na najwyższym poziomie  artystycznym, czego dowodem są wyżej wspomniane wyniki frekwencyjne. Ludzie przychodzący do teatru są grupą przez nas precyzyjnie zdefiniowaną i od momentu podniesienia cen biletów do 50 zł dla studenta i 90 zł dla biletu normalnego przesunął się przeciętny wiek głównej grupy widzów z 23 do 31  lat, co oznacza, że 80% przychodzących do teatru to osoby samodzielne finansowo o nieco wyższych od przeciętnych dochodach;
  • Teatr prowadzi działalność prospołeczną – projekt edukacyjny: „(S)próbuj z mistrzem”, „Opowieści zza sceny”, warsztaty z umiejętnego czytania „Pana Tadeusza”, „Lato w teatrze”;
  • nasi aktorzy to ludzie wielu talentów. Coraz częściej wielu z nich można zobaczyć w filmach i serialach, ale nie tylko… Zdobywają międzynarodowe nagrody, uczestniczą w światowej klasy produkcjach filmowych.